상세 컨텐츠

본문 제목

역시 토트넘에서 나고자란 황족성골 해리윙크스 밑에 손흥민 해리윙크스 정확한 번역 토트넘 해리윙크스 논란 생겼네요

카테고리 없음

by 배신감스토리 2020. 2. 20. 23:25

본문

Son's meal hes gone to play his bill and Vichai had paid for everyone in the restaurant. Things like that, stuff that he doesn't have to do, shows the person that he was. 해리윙크스랑 손흥민이 식당에서 같이 밥을 먹었다는게 아니라 손흥민이 식당에서 이런일이 있었다고 해리윙크스한테 말했고



역시 토트넘에서 나고자란 황족성골 해리윙크스 밑에 손흥민 해리윙크스 정확한 번역 ???무감탱 해리윙크스는 대체 왜 얼빠 원덬이가 소개하는 손흥민의 잘생긴 친구들(약스압) 일톡에서 넘어 왔는데 토트넘 해리윙크스 논란 생겼네요 윙시 잘한거 존나좋은데 좀 웃김 성골드립 생각나섴ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 해리윙크스 (썰매형 미드필더, 8) 갓갓 “I went away with England last month and Harry Winks told me that he heard from Son [Heung-min] that Son was in a restaurant in London and Vichai was in there as well," says Chilwell. “At the end of